Re: Poszukuję domowego routera

Autor: Roman Sęk <spam_at_thanks.com>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 10:31:21 MET DST

Grzegorz Nowak pisze:

> Ta tylko ma troche nieduzy flash. WRT54G to sprawdzony sprzet, trzeba
> tylko wybrac wersje, na ktora da sie wrzucic openwrt/dd-wrt.

Chodzi mi właśnie o możliwość dogrania alternatywnego softu. WRT54GL
posiada wystarczająco dużo flashu aby działał na linuxie - stąd tomato z
jego dodatkowymi opcjami. Zdaję sobie sprawę, że QoS nie zobaczę w
fabrycznych routerach za taką cenę.
Jednak będę obsługiwać tylko 2 komputery i obydwa w domu, więc
ograniczenia wysyłania/pobierania mogę wprowadzić programowo na nich.
Pozostaje jedynie wybrać solidny, niewieszający się router.
Właśnie, jak reagują produceńci na reklamację ich sprzętu z powodu
zawieszania się. Obejmuje to gwarancja?

--
Pozdrawiam
Roman Sęk