Re: malutki pendrive (min4GB) i wygoda uzywania

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 10:23:13 MET DST

BearBag wrote:
> podsumowujac, bardzo maly wybor jest takich malych penow, juz latwiej
> znalezc maly czytnik ale to mnie nie interesuje. Gdyby tylko ten pqi
> byl troche trwalszy bo boje ze rozleci sie szybko.

Marudzisz. ;)
Jesli najwazniejsze kryteria to gabaryty i trwalosc, kup taki Kingmax:
http://allegro.pl/item373469401.html
Od dawna uzywam wersji 1GB, jest co prawda wolny, za to ciezko mi sobie
wyobrazic, by przy normalnym uzywaniu dalo sie go uszkodzic. Niestraszne
mu tez zalanie. I najwazniejsze - jest naprawde MALY.

k,