Re: Nagrywarka DVD (P)ATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 13:55:35 MET DST

"Artur M. Piwko" slrng47fmv.58e.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl

> Jako, że Mariusz już Ci w zasadzie odpisał tak samo, jakbym ja chciał
> to zrobić dodam tylko abyś nie łączył tak wiadomości. W usenecie jest
> taki miły nagłówek jak References, który w tym przypadku olewasz.

Jako, że ja tę ustawę przerabiałem wielokrotnie w praktyce i z ludźmi
mądrzejszymi od Ciebie -- olewam nie tylko ów nagłówek References,
ale i Ciebie, i Tobie podobnych. :)

Trzy osoby (ZETO, sprzedawca grzałki do pralki i sprzedawca
akumulatorków) mieli podobne zdanie w sprawie tej ustawy do
zdania Twojego, gdy zaproponowałem im ,,porozumienie''.

ZETO zapłacił po napisaniu (przez Rzecznika) pozwu, sprzedawca akumulatorków
po wysłaniu do niego pocztą oświadczenia o odstąpieniu, zaś sprzedawca
grzałki po pisemnym zgłoszeniu reklamacji.

Każdy złodziej ustąpił mi z drogi wcześniej lub później. Spraw sądowych
miałem dużo i żadnej nie przegrałem. I oczywiście za każdym razem debile
podobni Tobie tłumaczyli mi, że nie mam racji. :) Na szczęście sądy
(i prawnicy w ogóle) przyznawały rację mnie, a to ich zdanie jest
ważne, nie Twoje i Tobie podobnym. :)

-=-

Inna sprawa, że po sprawie nagrywarki stałem się w Białymstoku sławny do
tego stopnia, że nie każdy miał ochotę na to, aby mi cokolwiek sprzedawać,
obawiając się w razie czego skutków złej sprzedaży. :) Ale to chyba dobrze. :)

-=-

Każdego poszkodowanego zachęcam do odwiedzenia ,,swojego'' Rzecznika.
(w necie można znaleźć ,,swojego'' -- najbliższego) Wizyta czy porada
jest bezpłatna, to znaczy opłacana jest podatkami. Ryzyko małe, zaś
ewentualne zyski duże. :) W najgorszym wypadku (gdy nie można
z jakiegoś powodu egzekwować prawa zapisanego w tej ustawie)
czeka rozmowa z człowiekiem mądrym -- prawnikiem. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'