porzadna plyta na intelu, bez kompromisow ale i bez bajerow

Autor: tg <123_at_abc.ie>
Data: Sat 31 May 2008 - 17:20:38 MET DST

od prawie roku uzywam abita ip35-e, w sumie plyta calkiem
fajna, ma jednak denerwujacy zwyczaj nie uwzgledniania
ustawien recznych czestotliwosci procesora (raz na kilka
uruchomien daje defaultowe) brakuje mi tez juz kolejnego
gniazda sata, a i z usb czasem cuda sie dzieja i musze po
uruchomieniu sprzet wyciagnac i wlozyc zeby zadzialalo
(mysz, karta wlan, bluetooth)

a poniewaz ma jeszcze problemy z nowo zakupionym dyskiem
13fac$48405064$59655bd8$16230@news.upc.ie wymyslilem
ze skoro i tak w najblizszym czasie zamierzalem procesor
na jakies Q zmienic, to mozna by i plyte na cos co
bedzie sprawialo mniej problemow...

generalnie zalezy mi na jakiejs dopracowanej konstrukcji
ktora nie ma zadnych 'cudow' a jedynie popularne i
sprawdzone rozwiazania

jedyne wymagania to 2xpci bo mam karte tv i dzwiekowa
6x sata, pata nie potrzebuje ale i tak pewnie kazda ma ;)
ddr2, 4x usb z tylu, tak ze generalnie niemal wszystko co
jest na rynku w cenie pow. 300 pln spelnia te wymagania,
dodatkowo plyta nie moze sprawiac zadnych problemow z
popularnymi live cd - knoppix, ubuntu (tutaj tez w
przypadku ip-35e sprawa nie wygladala zbyt rozowo)

a wiec reasumujac ;)
moze ktos polecic solidna i nie sprawiajaca problemow plyte,
ktora jest konstrukcja w miare nowa i nie kastrowana w imie
oszczednosci, ale tez nie obwieszona bajerami jak choinka?

dodatkowym znacznym plusem bylaby jej obecnosc na tej stronie
http://tiny.pl/kqg3 w cenie do 130-140 euro