Re: z jaka matryca kupic ..?!

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 16:54:44 MET DST

> ..Lenovo IBM z seri T 61 ?... jakoze nie znam sie na laptopowych matrycach
> ,mam problem... licze na Wasza pomoc i pomysly.

Ja kupiłem w kwietniu T61 z matrycą WSXGA+ i pod względem wielkości
ikon/czcionki oraz widocznej przestrzeni ideał.
Jednak jak wziąść pod uwagę nierównomierne podświetlenie, mało czarny czarny
kolor oraz uszkodzone piksele zarówno w oryginalnej jak i wymienionej
matrycy to nie polecam tak dużej rodzielczości (zbyt wysoka liczba
dopuszczalnych uszkodzonych pikseli). I jeszcze dodam, że piszę o matrycy
firmy Samsung bo taka jest w moim laptopie.

Pozdrawiam
Darek