Re: F-S Esprimo U9200 - ktokolwiek się tym bawił?

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 21:38:19 MET DST

Dnia 28-05-2008 o 05:40:32 RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał(a):

> Temat juz suchar ale dopiero teraz moge Ci cos powiedziec.
> Zona od dwoch lat uzywa FS Amilo Pro v2085 i wszystko z nim ok ale nawet
> bardzo delikatne damskie raczki sprawily, ze po 2 latach pojawily sie
> pekniecia obudowy na klapie przy zawiasach. Klawiatura powycierala sie i
> swieci... Generalnie jakosc plastikow slaba.
> Za to ogladalem wczoraj u znajomego wlasnie Esprimo U9200 i na pierwszy
> rzut oka widac, ze to zupelnie inna jakosc. Obudowa zdecydowanie
> sztywniejsza i solidniejsza. Mysle, ze mozna go nazwac komputerem
> mobilnym.

a ja mialem w firmie 2 sztuki oddeslalismy po miesiacu :)
takiego badziewia to jak zyje nie widzialem , bateria podstawowa trzyma
1,5h z podrozna da sie wydluzyc czas do 3,5h (na 2 bateriach :). FSC sie
bronil ze te 8h co pisza to jak sie nie uzywa notebooka :)

klawiatura miala tendencje do wypinania sie z zatrzaskow na wysokosci
klawisza esc.
po tygodniu pojawila sie rysa na pokrywie - a raczej nie powinna.
Ogolnie bardzo kiepski sprzet mobilny, moze do postawienia na biurku to
oki, ale nie po to sie to kupuje ?