Re: F-S Esprimo U9200 - ktokolwiek się tym bawił?

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 05:40:32 MET DST

Radosław Sokół pisze:
> NoszÄ™ siÄ™ z zamiarem zakupu komputera ultramobilnego. DÅ‚ugi
> czas byłem absolutnie przekonany do ASUSa Eee PC 900 i cze-
> kałem na premierę tego modelu. Teraz jednak, gdy zaczyna być
> dostępny (w Polsce również) napadły mnie pewnego rodzaju
> wątpliwości, bo za w sumie niewiele wyższą cenę można mieć
> "zwykłego" peceta w formie wysoce mobilnej: Fujitsu-Siemens
> Esprimo U9200.

Temat juz suchar ale dopiero teraz moge Ci cos powiedziec.
Zona od dwoch lat uzywa FS Amilo Pro v2085 i wszystko z nim ok ale nawet
bardzo delikatne damskie raczki sprawily, ze po 2 latach pojawily sie
pekniecia obudowy na klapie przy zawiasach. Klawiatura powycierala sie i
swieci... Generalnie jakosc plastikow slaba.
Za to ogladalem wczoraj u znajomego wlasnie Esprimo U9200 i na pierwszy
rzut oka widac, ze to zupelnie inna jakosc. Obudowa zdecydowanie
sztywniejsza i solidniejsza. Mysle, ze mozna go nazwac komputerem mobilnym.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ