Dysk do laptopa

Autor: audichi <audichi_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 17:31:32 MET DST

Witam

Czy ktoś się orientuje jaki największy dysk można zamontować do Compaqa
Armada E500. W tej chwili mam ATA 40GB ale pomału zaczyna "padać". Nigdzie
na internecie nie znalazłem takiej informacji. Napisałem nawet do HP/Compaq
ale podali jakieś tam propozycje z ich oferty części zamiennych i największy
30GB. A mi zależy na dużym. Wstawiłbym nawet 120GB ale nie jestem pewien czy
zadziała i czy warto taki kupować jak będę "widział" tylko 40GB.
Może ma ktoś jakieś doświadczenia?

pozdrawiam
audichi