e8200 i temp radiatora

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 18:20:50 MET DST

czy ktoś mający tego procka mógłby pomacać radiator ale jakiś większy i
sprawdzić temp oraganoleptycznie,
chodzi o to że mam tego procka, wymieniłem radiator, który jest prawie zimny
a w stresie lekko ciepły, trochę mi się nie chce wierzyć w złe nałożenie
radiatora bo komp działa stabilnie, a pozatym w ten sposób nakładałem GPU,
procek jest lekko podkręcony do 3,2 GHz ale w idle zwalnia do 2,4 GHz
jeżeli ktoś ma coś zbliżonego do scythe mine to byłbym wdzięczny za
obmacanie :P
a co do temp z programów to mam wrażenie że intel wsadził jakiś estymator
temperatury (wyliczający z obciążenia i taktowania) bo wzrasta ona w ciągu
1-2 sek o kilka-kilkadziesiąt stopnie i nie ma znacznia czy wentylator od
procka dmucha czy działa pasywnie temp w idle 29*C