Re: Energooszczedny system

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 15:05:28 MET DST

MM pisze:

> Tylko gdzie kupic te energooszczedne AMD (z TDP 35W)? Bo teoretycznie
> istnieja na stronach producenta, ale w kilku sklepach nie znalazlem
> by byly praktycznie do kupienia (albo byly, ale juz niedostepne), maja
> tylko standardowe 65W (rozni sie jedna litera w oznaczeniu).

Z 35W będzie problem, ale wersje 45W bez problemu dostaniesz na
zamówienie (Athlon 64 LE-16XX, Athlon 64 BE-2300/2350/2400).

> Stanelo zatem na Intelu z powodu jego dostepnosci - Celeron 420 BOX,
> Gigabyte GA-G33M-DS2R. Z niedogodnosci tej plyty - przy zimnym CPU
> wentylator stoi i piszczy alarm. Po okolo minucie startuje i w idle
> ustala sie okolo 600 obr/min, wiec jest cicho.

Do niedogodności dodaj wyższe zużycie energii przez intelowską
elektronikę płyty w porównaniu do najoszczędniejszych rozwiązań AMD.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE