Re: Laptop HP a gwarancja - jak z praktyka?

Autor: Bartek <xgb.pupr_at_fvr.qbjvr>
Data: Tue 27 May 2008 - 16:53:39 MET DST
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <1jzadacf5byt7.nf32ggr8u057$.dlg@40tude.net>

Był 27 maj (wtorek) gdy o godz. 11:10 Rafal M napisał/a:

 
> Nie o to mi chodzi.
> Poprostu ludzie musza nauczyc sie wymagac - bo jak tego robic nie beda
> to do konca swiata bedziemy placic znacznie drozej, za gorszej jakosci
> uslugi :(

Serwisowi HP w Polsce, krotko mowiac, mozesz naskoczyc a nie wymagac.
Poczytaj chocby tu:
http://forum.pclab.pl/t327940.html

-- 
Pozdrawiam, Bartek
Received on Tue May 27 16:55:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 May 2008 - 17:51:10 MET DST