Doradzcie co zmienic , składam zestaw.

Autor: Norbert <norcomp_at_USUNTOgmail.com>
Data: Mon 26 May 2008 - 19:03:38 MET DST

Teść poprosił mnie bym mu złożył zestaw komputerowy.
Kasa max 3tys zł z monitorem.
Wydumałem coś takiego:
Monitor Samsung 2232BW 22cale ( sam mam i jest ok a i tesciowi sie podoba )
Procek E8200 ( tez mam )
Mobo GA-EP35-DS3 ( tez mam )
Pamięć OCZ 2x1GB 800MHz Platinium CL4 rev2
GeForce 8600GT 512MB Asus Magic HDTV & DVI
HDD 2x Seagate 250GB SATAII Baracuda 7200.10 8MB
DVD-RW LG GSA-H55N
Tuner TV Aver Media AVerTV Studio 303 FM PCI ( ns tunerach sie nie znam
wiec nie wiem czy to odbry wybor. Do tej pory tesc mial laptopa i do
niego karte TV aver media ale nie wie jaka.
Zasilacz Chieftec GPS-500AB-A 500W ( tak na zapas jakby chcial kiedyś
grafe zmienić )
Do tego jakaś myszka i klawiatura zwykłe i stacja dyskietek.
Jako że monitor jest czarny to napędy , klawiatura , mysz i obudowa tez
powinny byc w tym kolorze.
Szukam więc jakiejś taniej ale funkcjonalnej i w miare wizualnie ładnej
obudowy 3x5,25 i na 1 fdd.
Za to co wymieniłem w komputroniku wychodzi 2978zł.
Bede kupował wysyłkowo albo na giełdzie komputerowej czesci wiec wyjdzie
troche taniej.
Co byście zmienili w tym zestawie?
Teść potrzebuje komputera do ogladania TV, filmów , internetu , nauki.
W gry nie gra. Na kompie bedzie zainstalowany WindowsXP, Mandriva 2008 i
może za jakiś czas Vista 64.
Może warto wybrać jakieś waszym zdaniem tańsze podzespoły i zmniejszyć
koszta?
Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc.