Re: IBM T61+vista biznes <=> XP pro PL?

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Mon 26 May 2008 - 19:03:45 MET DST

> Widać że nie wiesz, ukryta partycja służy do odtwarzania fabrycznej
> zawartości dysku systemowego czyli do odtworzenia posiadanej przez usera Visty. tworzy ją
> producent komputera.

wprost przeciwnie - wiem :), no ale WYMIANA DYSKU sie zdarza
i w zwiazku z tym skoro "Tej partycji w ogóle nie ruszaj, niech zostanie
na wszelki wypadek." to rozumiem ze Radoslaw postuluje robienie takiej
partycji rowniez na nowych dyskach

Zeby bylo jasne - uwazam to za bzdure, system mam na DVD, a dysk
mam do obrabiania danych, nie trzymania systemu ktory moze sie
NIGDY nie przydac

Zz