Re: Jakie klocki do nowego zestawu?

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 18:18:32 MET DST

ostatnio składałem sobie kompa skończyło się na:

intel C2D e8200
foxconn p35a
gigabyte 8800gt
geil black dragon 2x2 GB CL4
tagan 500W

generalnie moje uwagi są takie
- mimo chłodzenia grafiki zalmanem jest ona nadal zbyt głośna dla mnie,
chociaż w porównaniu z innymi grafikami jest faktycznie dość cicha
(wentylator zatrzymany palcem i komp praktycznie nie słyszalny), problem
będzie rozwiązany przez accelero s1 i 2x120cm fan, zobaczymy jak się to
późneij będzie kręcić,
-procesor ukręciłem go do 3,2 GHz chodzi bez problemu przy 3,6 coś go
blokuje, nie wiem czy to pamięć czy już ma dość, kolejna sprawa przy procku,
wentylator ten boxowy jak chodzi >1500 rpm jakoś dziwnie rzęzi jakby się już
zacierał, będzie poprawione :) i może się podkręci jeszcze bardziej jak
będzie mu chłodniej
- pamięci, możliwe że to one nie chcą się dalej kręcić ale nie sądzę bo
wywala się nawet na poluzowanych timingach i podwyższonym do granicy
napięciu
- płyta, chłodzona pasywnie, no ale dalej to kręcenie, słabo utknąć między
3,2-3,6GHz (przydała by się regulacja GTL i VTT :( )
- zasilacz, no tu klasa sama w sobie, mnóstwo końcówek, tylko jak nie ma
odpinanych przewodów to niech chociaż dają zaślepki na wtyczki żeby zwarcia
nie zrobić, jak to kiedyś dawali

generalnie to nie ma jak zajechać tego kompa