Re: monitor full HD od BenQ

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 13:35:21 MET DST

Euro pisze:
> duża jasność na zdjęciu z powodu długiego czasu naświetlania i przy max
> kontraście monitora ale przy ustawieniach jasnośc=0 LCD, w
> rzeczywistości w dzień bardzo ciężko rozróżnić te <15 odcieni

I właśnie o to mi chodzi. Sztucznie można to wywołać, ale nie ma to nic
wspólnego z postrzeganiem cieni w praktyce. Monitor który potrafi "w
realu" pokazać różnicę między odcieniami w zakresie powiedzmy 0-7
kosztuje od 3-4 tys wzwyż. Monitor,, który pokaże różnicę między 0-2
kosztuje 7-8 tys zł.

> w gatewayu 2485 przy kontraście 50 i jasności 80, składowych rgb custom
> 100%
> (defaultowe ustawienia) tez będą widoczne jednak na takich ustawieniach nie
> ma mowy o komfortowej pracy bo ekran pali >350cd na bieli

Oczywiście. Cały problem w ustawieniu punktów bieli i czerni w
rozsądnych wartościach i uzyskanie pełnej gamy odcieni wewnątrz.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!