Re: microSD max transfer ?

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 12:34:28 MET DST

"Picia" <picia@op.pl> wrote in news:g1aue9$9u8$1@news.onet.pl:

> [ciach]
>
> Zdajesz sobie sprawe ze takie transfery mozesz osiągnąc tylko w
> czytnikach kart. Wiec za kazdym razem bedziesz musial wyciągac karte z
> telefonu. Uzywając kabla do Nokii lub BT bedzie to ulamek transferu
> wiec jezeli karta do komórki to IMHO nie warto kupowac superszybkich
> kart.
>
> --
> Piotr

niestety masz racje ;) malo tego, w E61i zeby wyjac/wsadzic karte
trzeba tylna pokrywe obudowy najpierw wyjac... no nic, dzieki za jakikolwiek
respons - na forum stricte o gsm - zero, stad powrocilem do jedynie slusznego
zrodla, jakim jest pl.comp.pecet ;) rozwijajacy moje watpliwosci juz przeszlo ~7-8
lat