Re: Opinie o laptopach

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 24 May 2008 - 17:04:10 MET DST

> I jak widzisz sam sobie zaprzeczasz, zapewne nigdy nie używałeś tego typu
> sprętu i od razu go skreślasz tylko dlatego, że nie jest Dell'a lub innej
> markowej firmy, a przecież i tak robi podzespoły chinczyk ( oczywiście
> bez obrazy dla chińczyków ;D)

no nie do konca
to Chichotek napisal ze teraz taka moda ze niema zatrzaskow przy matrycy.
na co ja odpisalem ze mnie moda nic nie interesuje bo wg mnie notebook bez
zatrzasku przy matrycy nie jest funkcjonalny i jest to zly pomysl.

co do uzywania tego sprzetu to masz racje nie pracowowalem zbyt dlugo na
Compalu.
sami myslelismy w pracy ze jest to calkiem OK alternatywa dla markowych
notebookow do poki nie zamowilismy dla znajomych 3 sztuk.... szczerze mowiac
bylo mi wstyd ze polecilem komus ten sprzet.
wyglad, wykonanie i funkcjonalnosc wielki minus. niestety ale jakosciowo to
jak Acer, dno.

> Używam compala od 2 lat i w porównaniu do ceny jest bardzo wydajny i
> patrząc po cenach w sklepach i tym co za tę cenę oferują długo jeszcze
> będzie wydajny. Nie jestem fanatykiem super jakości wykonania, o ile lap
> się odpala i mogę na nim wydajnie pracować i się nie rozpada to reszta nie
> ma większego znaczenia.

u mnie w pracy nie przezyl by Compal czy Acer zbyt dlugo. notebook nie robi
u nas za desktopa ale za notebooka. z kotrym sie normalnie pacuje, chodzi,
przenosci bez przejmowania sie nim.
z biurka na biurko, pomiedzy serwerowniami, na ziemi, na kolanach, na
biurku.
musi dzialac i nie rozpasc sie po roku.

> A propo widziałem firmówki po dwóch latach w dużo gorszym stanie niż mój
> compal

niema znaczenia czy to firmowka czy nie, chodzi o jakosc wykonania i
funkcjonalnosc.
wiele tanich firmowek to tez dno.
ja nie wyznaje zasady ze jak cos jest firmowe to musi byc super.

--
pzdr
piotrek