Re: Opinie o laptopach

Autor: gwyn <ziwasuw_at_gazeta.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 16:50:13 MET DST

Piotrek pisze:

> mode bardzo czesto jest idotyczna i nijak sie ma z praktyka.
> mnie nie obchodzi w sprzecie komputerowym moda tylko funkcjonalnosc i
> niezawodnosc.

I jak widzisz sam sobie zaprzeczasz, zapewne nigdy nie używałeś tego
typu sprętu i od razu go skreślasz tylko dlatego, że nie jest Dell'a lub
innej markowej firmy, a przecież i tak robi podzespoły chinczyk (
oczywiście bez obrazy dla chińczyków ;D) Używam compala od 2 lat i w
porównaniu do ceny jest bardzo wydajny i patrząc po cenach w sklepach i
tym co za tę cenę oferują długo jeszcze będzie wydajny. Nie jestem
fanatykiem super jakości wykonania, o ile lap się odpala i mogę na nim
wydajnie pracować i się nie rozpada to reszta nie ma większego
znaczenia. A propo widziałem firmówki po dwóch latach w dużo gorszym
stanie niż mój compal

Pozdrawiam Gwyn