Re: [PROBLEM]Komputer się nie uruchamia

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sat 24 May 2008 - 02:09:10 MET DST

Dnia Fri, 23 May 2008 14:55:06 +0200, R. napisał(a):

> niestety w rodzica nie chce mi sie bawić a jego rodzice chyba nie
> potrafią nimi być - mały ma wszystko czego chce - a jak czegoś nie
> dostanie to uderza o ścianę, kopie itp.
>

> wlasnie z uwagi na to ze jest taki a nie inny pomyslalem sobie ze na
> złość będe naprawiał ten komputer choćby nie wiem co (ostanio np
> lutowałem wszystie 4 piny zasilania HDD bo młody je powylamywał).
> Niestety w tej chwili nie mam czasu ani podzespołów żeby sprawdzić czy
> procesor/MP nie wyzioną ducha. BTW nie chce mi się zaglądać do tego
> kompa co najmniej raz w tygodniu bo "coś się zepsuło"

Po takich akcjach, na miejscu rodziców, to wogóle bym zrezygnował z
komputera :O Zabrać mu i tyle. Nie umie szanować, to nie będzie miał. Aż
siÄ™ oduczy.
Pozwalanie na wszystko to chyba jeszcze większa krzywda dla dziecka niż
wprowadzanie jasnych reguł, nie mówiąc "dyscypliny"..

--
pozdrawiam,   pioruns