Re: [PROBLEM]Komputer się nie uruchamia

Autor: R. <slayerNO38_at_NOvp.NOpl>
Data: Fri 23 May 2008 - 14:55:06 MET DST

Zbigniew pisze:
> Tak to jest jak się jest uzależnionym od gier video. Co pół roku trzeba
> wymieniać komputer żeby najnowsze gry chodziły, ale te najnowsze też nie
> dają satysfakcji i trzeba znowu wymieniać żeby mieć jeszcze nowsze gry.

to IMHO nie jest kwestia chęci pogrania w lepsze gry a raczej posiadania
lepszego sprzętu niż ma jego kolega z klasy (moj rodzony brat) - to
jeszcze dzieciaki - 11 lat.

> Łatwo zauważyć że w tej sytuacji żadne gry mu nie sprawiają przyjemności
> bo wszystko mu się błyskawicznie nudzi. W takim układzie niczego w życiu
> nie osiągnie bo nie ma cierpliwości. Jego zadaniem w tej inkarnacji jest
> nauczyć się cierpliwości i zatrzymać się na jednej rzeczy którą polubi.

niestety w rodzica nie chce mi sie bawić a jego rodzice chyba nie
potrafią nimi być - mały ma wszystko czego chce - a jak czegoś nie
dostanie to uderza o ścianę, kopie itp.

wlasnie z uwagi na to ze jest taki a nie inny pomyslalem sobie ze na
złość będe naprawiał ten komputer choćby nie wiem co (ostanio np
lutowałem wszystie 4 piny zasilania HDD bo młody je powylamywał).
Niestety w tej chwili nie mam czasu ani podzespołów żeby sprawdzić czy
procesor/MP nie wyzioną ducha. BTW nie chce mi się zaglądać do tego
kompa co najmniej raz w tygodniu bo "coś się zepsuło"

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com e-booki>> http://tnij.com/ebooks
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V                 >>> http://ujeb.pl/mazda323
PMS+ PJ- S++ p+ M+ W- P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W+ CB++