nie mogę zainstalować nero po wymianie dysku twardego!

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 21:54:02 MET DST

Witam po wymianie dysku na hitachi hds721616plat80 nie mogę zainstalować
programu do wypalania płyt czyli nero. Wszystko inne bezproblemowa się
powgrywało natomiast podczas instalacji tego wyskakuje komunikat:
instalowane oprogramowanie nie przeszło zgodności z systemem XP i nie
zostanie zainstalowane, można tylko kliknąć OK i cały proces się kończy. Jak
sobie z tym poradzić? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi, dziękuję i
pozdrawiam