Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 14:12:18 MET DST

Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:9jg7chpio3af.1ln8ry7yyrjlh.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 23 May 2008 12:43:20 +0100, stayheavy napisał(a):
> Jeszcze jedno....
> Nie włączyłeś tam jakiegoś zarządzania pasmem:
> http://ui.linksys.com/files/WAG200G/1.00.09/QoS.htm

Nie włączyłem, ustawione na QoS : Disable. Natomiast co do zarządzania
pasmem, to używam programu cFosSpeed i zawsze dawało to satysfakcjonujące
rezultaty. Skoro ten router ma swoje zarządzanie pasmem to może gryzie się
to z cFosem i powinienem go odinstalować?

> Jakie masz:
> DSL modulation
G.dmt

> MTU (zmniejsz na 1492)
1500 -> zmniejszyłem na 1492

Natomiast co do Xp-Antispy o którym pisałeś w poprzednim poście, to nigdy
nie miałem z nim do czynienia.

Pozdrawiam,
stayheavy