Re: [PROBLEM]Komputer się nie uruchamia

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Fri 23 May 2008 - 10:53:11 MET DST

R. pisze:

> Nie mam już żadnego pomysłu - proszę o jakieś wskazówki.
>

> pacjent to asrock k7vt4a+, athlon 1600+ , 512 MiB RAM elixir,

Uuu... Pacjent w tak zaawansowanym wieku, że przydałby mu się już
odpoczynek emerytalny.
Lepiej niech kupią synkowi nowy sprzęt, wyjdzie niewiele drożej od
naprawiania starego. Powaga! (Nowy w sensie nieużywany, bo niekoniecznie
najnowszą technologię na rynku)
Jeżeli to padła płyta główna, a na to wskazują objawy, to tym bardziej.
Płyta jest wiekowa na socket A - czy kondensatory wokół CPU są OK?
Baterię BIOSu podmieniłes na nową? (spotkałem sie z tym, że działy się
podobne cyrki gdy bateria była słaba)

P.S.
nietrudno zrozumieć frustrację dziecka, wszyscy jego koledzy mają o
wiele nowsze komputery i grają w gry 3D, a on musi się męczyć na takim
muzeum. Namów jego rodziców na 400 zł wydatku na nowy komputer.
tak, żeby miał:
2 GB RAM
jakiś tani dwurdzeniowy CPU
prostą i niedrogą MOBO
nową grafikę z niższej półki cenowej
buda, zasilacz i HDD na razie mogą być ze starego kompa

--
pozdrawiam
STranger