[PROBLEM]Komputer się nie uruchamia

Autor: R. <slayerNO38_at_NOvp.NOpl>
Data: Fri 23 May 2008 - 09:42:41 MET DST

Witam wszystkich.

Sasiad poprosił mnie abym zajrzał do jego stacjonarki jego syna(który na
silę stara się wymusić na rodzicach wymianę kompa - kopiąc w niego, i
robiąc różne cuda ;/ ) - objawy są takie że komputer po kilku s od
uruchomienia sam się wyłącza - myślałem ze procek się przegrzewa ale tak
nie jest(IMHO),po wyłączeniu trzeba odczekać kilka minut aby można było
go uruchomić. Chipsety też są chłodne. PAstę na procku wymieniłem
wentylator CPU pracuje głośno ale IMHO wystarczająco wydajnie

sprawdziłem już pamięć i zasilacz - są OK

postanowiłem też zresetować ustawienia BIOS - po resecie kom się już nie
uruchomił - wyświetla sekwencję startową BIOS do momentu pokazania nazwy
procesora i zatrzymuje się - w prawym dolnym rogu wyświetla "38"

Nie mam już żadnego pomysłu - proszę o jakieś wskazówki.

pacjent to asrock k7vt4a+, athlon 1600+ , 512 MiB RAM elixir,

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com e-booki>> http://tnij.com/ebooks
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V                 >>> http://ujeb.pl/mazda323
PMS+ PJ- S++ p+ M+ W- P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W+ CB++