Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Thu 22 May 2008 - 23:20:28 MET DST

Dnia Thu, 22 May 2008 23:08:54 +0100, stayheavy napisał(a):

> Mam 1.01.05. To co piszesz miałoby ręce i nogi :-). Pewnie to co teraz
> napisze będzie śmieszne, ale...czy wgrywanie nowego firmware jest
> bezpieczne, czy można przez to stracić warancję i ewentualnie czym w ogóle
> to grozi? Miałem kiedyś przyjemność dostać z serwisu po wymianie nagrywarkę
> DVD która czytała wszystko poza tym co sama nagrała i generalnie wtedy
> ludzie odradzali mi ingerencę w firmware mówiąc że to się może źle skończyć.
> Natomiast z tego co wyczytałem w internecie, przynajmniej w wypadku tego
> linksysa, zmiana firmware jest rzeczą dość powszechną. Możesz napisać trzy
> [...]

Wgrywanie nowego firmware do takiego sprzętu jest wręcz kluczowe dla jego
działania :) . Pewnie, że zawsze może się coś nie udać (zabraknie prądu
np.).Ja w moim WAG354G robiłem to juz kilka razy i nie było problemu. Nie
powoduje to utraty gwarancji. Parę uwag:
- firmware wgrywasz tylko po kablu (nie po WiFi)
- przed wgraniem resetujesz go do ustawień domyślnych
- po wgraniu ponownie resetujesz do ustawień domyślnych
- uważaj żeby pobrać właściwy -> "Note: Not to be used with Annex B models
(DE and E1)".

--
Marcin