Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 00:08:54 MET DST

Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:muueyrj5vjtc.44tvz8z6i1z4.dlg@40tude.net...
> Jaką masz wersję firmware?
> Bo:
>
> "Product: WAG200G Annex-A
>
> Classification: Firmware Release History
>
> Release Date: 17 December, 2007
>
> Firmware Version: 1.01.06 (ETSI)
>
> Language: Multi-language
>
> Note: Not to be used with Annex B models (DE and E1)
>
> 1.01.06
> - Fixes security issue with XSS and CSRF.
> - Fixes issue with UPnP crash when opening 10+ port forwarding.
> - Fixes issue with port 5190, 5566, 4443 opening.
> - Fixes issue with DSL performance degradation when running P2P program
> [...]

Mam 1.01.05. To co piszesz miałoby ręce i nogi :-). Pewnie to co teraz
napisze będzie śmieszne, ale...czy wgrywanie nowego firmware jest
bezpieczne, czy można przez to stracić warancję i ewentualnie czym w ogóle
to grozi? Miałem kiedyś przyjemność dostać z serwisu po wymianie nagrywarkę
DVD która czytała wszystko poza tym co sama nagrała i generalnie wtedy
ludzie odradzali mi ingerencę w firmware mówiąc że to się może źle skończyć.
Natomiast z tego co wyczytałem w internecie, przynajmniej w wypadku tego
linksysa, zmiana firmware jest rzeczą dość powszechną. Możesz napisać trzy
słowa wedle swojej wiedzy na ten temat?

Pozdrawiam,
stayheavy