Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 22:25:00 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:g145mg$r42$1@news.wp.pl...
> stayheavy pisze:
> Tak. Miałem taki sam problem ze swoim dostawcą internetu. Dopiero jak
> wpisałem ustawienia sieci na sztywno (a nie pobierał z DHCP routera)
> problem zniknął. Może i w twoim przypadku pomoże.

Niestety, zrobiłem jak mówisz i za wiele to nie dało. Ponieważ niespecjalnie
znam się na rzeczy i nie wiem gdzie szukać problemu, jedyne co mi przyszło
do głowy to użycie komendy ping żeby sprawdzić czy komputer odbiera pakiety.
Zgodnie z moim przewidywaniem, w trakcie takiego transferowego dna straty
wynoszą 100%. Natomiast podczas normalnej pracy zwykle jest to 25% (tak
chyba też nie powinno być, ale nie wiem...). Dupa Jasiu karuzel, jak to
mawia mój kolega...

Pozdrawiam,
stayheavy