Re: Zasilacz ?

Autor: Tommygun <pepeshbeztego_at_poczta.fm>
Data: Thu 22 May 2008 - 19:25:41 MET DST

Sprawdz czy przypadkiem nie masz spuchnietych kondensatorow na plycie,
obejrzyj dokladnie kable zasilacza czy nie sa przegrzane - izolacja moze
byc taka dziwnie pomarszczona. Jesli kabelki beda przegrzane to moze
oznaczac ze robi ci sie jakies zwarcie na urzadzeniu do ktorego
prowadza, chociaz wydaje mi sie to malo prawdopodobne, mam ten sam
zasilacz i kiedys niechcacy zrobilem mu zwarcie na linii 5v i komp sie
poprostu wylaczyl i nic nie zadymilo wiec moze rzeczywiscie zasilacz
zaczyna padac.