Zasilacz ?

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 16:24:21 MET DST

No wlasnie od 3 lat posiadam Tagana 380W, tydzien temu wlaczylem komputer
i poszedl dym. wylaczylem komputer wszystko sprawdzilem plyta czysta,
rozkrecilem zasilacz i tez to co widac czyste, ale ma bardzo duzo
radiatorow i wieksza interwencja wiazala by sie z rozkreceniem wiekszej
ilosci czesci. ale poskladalem wszystko od nowa i uruchomilem komputer jak
gdyby nigdy nic, wszystko dziala. do dzis :)
dzis po 8h pracy nagle sie wylaczyl :)
no to ja mu power i znow dziala, ale jako ze zajmuje sie na komputerze
obrobka danych wiec nie satysfakcjonuje mnie loteria :)
No i pytanie czy moze byc to zasilacz a jesli tak to jaki kupic ?
Tagany sa nowe powyzej >500W , OCZ znalazlem 600W, Cooler master znalazlem
mniejszy ale nie znam firmy jesli idzie o zasilacze. Nie chce Chifteca -
bo nie :)
fajnie by bylo aby mial odpinane kable, teraz mi sie troche tych kabli
wala do SLI i innych codow.

Komputer to wypasiony komputer multimedialny :)
czyli plyta MSI k9n platinum + AMD 64 4400+
3GB ramu, graficzna GF 7600, karta TV, sat, 3 HDD, 2 nagrywarki, dzwiekowa
SB X-Fi.