Re: Stan uspenia na A7N8X-E Del.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 00:50:35 MET DST

Dnia 21.5.2008, Zbigniew napisał(a):

> Temperatura jest ta sama, ponieważ do zasilacza pasywnego poleca się
> dziurkowaną obudowę.
[...]

> zrobiłem sam przeróbkę swojej obudowy na wzór obudowy
> YESiCO. Z boku wyciąłem szlifierką kątową duży otwór na pół ścianki i
> zasłoniłem go przymocowaną kilkoma śrubami siatką aluminiową o oczkach 2 x 4
> mm stosowaną do zasłaniania paneli w samochodach. W obudowie nad zasilaczem
> zrobiłem inaczej bo wierciłem dwie godziny kilkaset otworów 3 mm żeby ciepłe
> powietrze wychodziło z niego łątwo przez otwory w obudowie komputera.

Hmmmm. Mam jeszcze prośbę. Możesz uruchomić na tym komputerze jakiś
"wyciskacz potów" typu Prime i po, powiedzmy, 15 minutach uruchomić
dowolny soft do monitorowania temperatur i zrobić zrzut ekranu. Na koniec
wrzucić go np. na ImageShack czy Fotosik. Nie obraziłbym się też za fotkę
samej obudowy. Dzięki.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/