Re: Dell Latitude CPtS

Autor: Kris <mail_at_unavailable.com>
Data: Wed 21 May 2008 - 11:44:10 MET DST

W artykule news:g0sn40$g37$1@nemesis.news.neostrada.pl,
niejaki(a): Mariusz z adresu <qaz2000@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Musisz zajrzeć na stronę support.dell.com, poszukać dokumentacji.
> Prawdopodobnie to procesor w module MMC-1 lub MMC-2.
> W tym pierwszym przypadku ponad PIII-450 nie wyjdziesz, w tym drugim
> max to pewnie PIII-850 (ciężko dostać).

Podobno ta maszyna chodzi na MMC-2 (max PIII 850MHz jak napisałeś)

 Zastanów się, czy nie lepiej
> dać sobie spokój lub kupić podobny kadłubek z mocniejszym procesorem i
> przełożyć pamięć, dysk. Uważam, że wymiana samego procesowa to już
> nieopłacalna zabawa.

Bo ja wiem czy nieopłacalna? ;-)
Jeśli mi się trafi procek powiedzmy PII 650MHz (na wyższy nie ma szans
raczej) za powiedzmy 60-70zł to go na pewno kupię.
N Allegro PIII 500MHz można kupić za 40-50zł.

> Kiedyś w swoim Inspironie 3800, po softmodzie na Latitude (CPjT? już
> nie pamiętam dokładnie nazwy) zmieniałem Celerona 500MHz na PIII-650 w
> module MMC-2. Nie jest to trudne, jeżeli przejrzysz service manual ze
> strony Dell'a ale wymaga trochę zabawy i czasu.

Wymiana procka jest tak trudna jak składanie klocków Lego ;-) więc nie
powinno być chyba problemu.

> Pozdrawiam

Dzięki za porady.

Pozdrawiam