Re: utrata danych - Pomocy!

Autor: Piotr <bonanzas_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 10:44:33 MET DST

Użytkownik "Marcin P." <mmm@op.pl> napisał w wiadomości
news:g10ca5$5vp$1@pippin.nask.net.pl...

Użytkownik "paythecostobedaboss" <emalia@email.com> napisał w wiadomości
news:g0vl6e$2q8$1@opal.futuro.pl...

> EasyRecoveryProfessional

Żle.

1. wyłącz komputer. NATYCHMIAST po przeczytaniu postu.
Bo inaczej zainstalujesz EasyRecoveryProfessional na swoich danych!
2. wyjmij dysk i włóż go do komputera, na którym zainstalowany jest
EasyRecoveryProfessional, lub zainstaluj go na innym dysku na tym
komputerze.

Masz ogromne szanse na odzyskanie danych, ale EasyRecoveryProfessional
kosztuje...
oj, kosztuje. Może wystarczyłoby jakieś undelete, lae pamietaj- nie grzeb na
tym dysku,
bo cokolwiek zrobisz (jakikolwiek zapis), mozesz stracić dane.

Na szczęście ten folder był na dysku E:, na którym nic ciekawego się nie
dzieje, więc na razie dane są bezpieczne. Szczęśliwie miałem już
zainstalowany EasyRecovery Professional. Zapuściłem wyszukiwanie skasowanych
plików na E:, ale to co znalazł mnie nie zadowala. O zmienionych nazwach
plików już nie mówię, chociaż to też komplikuje sprawę, bo są to pliki z
wiadomościami z Outlooka i trzeba będzie się domyślać, który plik co
oznacza. Ale najdziwniejsze jest to, że nie zgadzają się rozmiary plików. Są
dużo mniejsze niż te, które zaginęły i prawdopodobnie jest ich więcej.
Dla porównania zainstalowałem więc ADRC Data Recovery Tools 1.02. Tu z kolei
zupełnie inny wynik, ale też niezgodny z rzeczywistością. W ostateczności
odzyskam dane za pomocą tych dwóch programów, zapiszę je na innym dysku i
będę później grzebał w plikach pocztowych, żeby to wszystko poskładać. Ale
może mogę zrobić coś jeszcze?

P.