Re: utrata danych - Pomocy!

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 07:35:07 MET DST

Użytkownik "paythecostobedaboss" <emalia@email.com> napisał w wiadomości news:g0vl6e$2q8$1@opal.futuro.pl...

> EasyRecoveryProfessional

Żle.

1. wyłącz komputer. NATYCHMIAST po przeczytaniu postu.
Bo inaczej zainstalujesz EasyRecoveryProfessional na swoich danych!
2. wyjmij dysk i włóż go do komputera, na którym zainstalowany jest
EasyRecoveryProfessional, lub zainstaluj go na innym dysku na tym komputerze.

Masz ogromne szanse na odzyskanie danych, ale EasyRecoveryProfessional kosztuje...
oj, kosztuje. Może wystarczyłoby jakieś undelete, lae pamietaj- nie grzeb na tym dysku,
bo cokolwiek zrobisz (jakikolwiek zapis), mozesz stracić dane.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin