Re: GRAFIKA GAINWARD GF-8600GT PX 512 DVI/TV HDMI

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 22:10:44 MET DST

Użytkownik "HTC" <vangoth@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g0sfbk$37r$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> WItam
>
> Karta jak w temacie
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma taką może, zamierzam taką kupić choć
> przyznam ze nie znam tej firmy.
>
> Będe wdzięczny za każdą opinie i uwage na jej temat, czy brać czy nie.

Gainward to teraz wlasnosc palita i karty niczym sie nie roznia od palitow
(no moze kolorem radiatora) wiec jak nie zalezy ci na ladnym pudelku to
kupilbym palita .Z drugiej strony na obecna chwile sa duze problemy z
serwisem kart gainwarda
ktore byly wyprodukowane przed jej przejeciem przez palita (gainward dawal
wtedy 3 lata gwarancji w systemie door to door) i kiedy ich
dystrybucja i serwisem na Polske zajmowal sie MMV -podobno palit wypial sie
na tamte zobowiazania gwarancyjne , efekt jest taki ze karty potrafia lezec
po dwa miesiace w serwisie.
Z nowymi gainwardami nie ma na razie takich problemow ale swiadczy to o
podejsciu firmy do klienta i w sumie nie ma gwarancji ze palit podobnie nie
potraktuje nabywcow swoich produktow w przyszlosci - ja poszukalbym czegos
innego tym bardziej ze jak napisalem z dawnego gainwarda zostala tylko
marka-wydmuszka.

pzdr