Jakieś szaleństwo

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 16:45:33 MET DST

Cos mi się poprzeinaczało z komputerem zupełnie.

Nie mogę korzystać z dysku FireWire - podłączony dysk w czasie
uruchamiani komputera zawiesi ładowarkę Windows kompletnie.
Co jakiś czas nie działają peryferia HID - W biosie działaj ale już w
bootloaderzenie i nie sa widoczne przez system. Dopiero zupełne
odłączenie prądu od płyty głównej przez wyjęcie wtyczki zasilania z
gniazdka rozwiązuje problem choć nie zawsze.
I akcje z tym trybem wstrzymania.

Wszystko działało. teraz już nie. nie ma nowszych biosów a nadpisywanie
nie daje rezultatów.

Płyta A"N8X-E Del.