Re: Mały problem z laptopem

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sat 17 May 2008 - 07:08:26 MET DST

Dnia Fri, 16 May 2008 23:08:17 +0200, Flo napisał(a):

> Witam
>
> Potrzebny był mi kolejny komputer i idealnie pasował mi laptop. Ponieważ
> nie były potrzebne jakieś super wymagania wybór padł na Toshibe L300-F11
> http://skocz.pl/ToshibaL300
>
> Do tego wrzuciłem Windowsa XP Pro SP2 i sterowniki ze strony
> http://www.pc.toshiba-asia.com/support/downloads/index.jsp
>
> OS śmiga bezproblemowo, aplikacje również ale nie ma róży bez kolców
>
> Odpalenie jakiejkolwiek gry (nawet takiej przeznaczonej dla CPU 350 MHz
> i 128 RAM) powoduje opóźnienie pomiędzy wciśnięciem dowolnego klawisza,
> [...]

Link do strony Toshiby nie działa - to link do strony głównej, sam
zobacz:)
Ja podejrzewam złe stery do intelowskiej grafiki - najlepiej ściągnij je
ze strony Intela, a nie Toshiby.
SprawdĹş jak siÄ™ spisuje grafika - "uruchom" z menu start dxdiag.exe i w
zakładce ekran czy jakoś tak zrób wszystkie dostępne testy. Powinno
śmigać płynnie i szybko.

--
pozdrawiam,   pioruns