Ma³y problem z laptopem

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 16 May 2008 - 23:08:17 MET DST

Witam

Potrzebny by³ mi kolejny komputer i idealnie pasowa³ mi laptop.
Poniewa¿ nie by³y potrzebne jakie¶ super wymagania wybór pad³ na Toshibe
L300-F11
http://skocz.pl/ToshibaL300

Do tego wrzuci³em Windowsa XP Pro SP2 i sterowniki ze strony
http://www.pc.toshiba-asia.com/support/downloads/index.jsp

OS ¶miga bezproblemowo, aplikacje równie¿ ale nie ma ró¿y bez kolców

Odpalenie jakiejkolwiek gry (nawet takiej przeznaczonej dla CPU 350 MHz
i 128 RAM) powoduje opó¼nienie pomiêdzy wci¶niêciem dowolnego klawisza,
a reakcj± PC.

Macie pomys³ gdzie szukaæ przyczyny?

--
I wszystko jasne :)