Re: laptop jaki? (szczegolowe wymagania)

Autor: uchyb ustalony <ask_at_me.for>
Data: Sat 17 May 2008 - 01:33:49 MET DST

BearBag pisze:
> nie lubie IBMow za dwie rzeczy: cene i toporność.
>
> Rozgladalem sie raczej za Dellami (d400 d410 d600) oraz HP (nc4000 i
> nc6000), a baterie ludzie czesto maja juz nowe w 2,3 letnim sprzecie.
> Sklanialbym sie bardziej ku dellom bo dluzej trzymaja na baterii i
> baterie sa o polowe tansze od tych z HP.

Mam D400. Fajny laptop, solidny, nie grzeje się jak nie ma obciążenia,
cichy (no chyba, że coś wiatrak zassie).
Bateria zaraz po zakupie wyciągała prawie 3h przy czytaniu na minimalnej
jasności (w niesłonecznym pomieszczeniu starczy), ale przy prawie
codziennym użytkowaniu się zużyła. Teraz wyciąga jakieś 2-2,5h i mruga
kontrolka, że bateria uszkodzona. Problem w tym, że ostatnią godzinę to
lecę na 0% do momentu aż komp nie zgaśnie.

Pozdrawiam