Re: laptop jaki? (szczegolowe wymagania)

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 09:07:11 MET DST

Czołem!

Polecam D600, lub jeśli naprawdę Ci zależy na USB z boku to D610.
D600 miałem przez 3 lata i bardzo dobrze się sprawował, ma lepszą
matrycę od D400, na którym bardzo szybko wyłażą jaśniejsze przebarwienia
- u mnie przez te 3 lata matryca była jak nowa. Bateria na początku bez
problemu pozwalała na obejrzenia 2 filmów na TV przy wygaszonym
wyświetlaczu - przy włączonym spokojnie powinien chodzić przez 3-4
godziny z mniej wymagającymi aplikacjami.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l