Re: Notebook Aristo Smart 400S problem z karta Wireless LAN

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 May 2008 - 08:39:44 MET DST

On Sun, 4 May 2008 03:56:12 -0700 (PDT), klocucha@gmail.com wrote:

>Witam
>

>Notebook Aristo Smart 400S, mam problem z odpaleniem karty wireless
>LAN, Windows XP wogole jej nie widzi, instalacja driverow ze strony
>producenta nic nie daje, karta nie reaguje na przycisk wlaczajacy ja
>(z przodu notebooka), dioda na przycisku nigdy sie nie zaswieca,
>hmm.... mam dziwne wrazenie ze nie ma jej fizycznie w kompie ;-) tylko
>jak to sprawdzic?
>
>Czy ktos z szanownych grupowiczow mial podobny przypadek i wie moze
>jak sie do tej karty dostac ? Czy jest ona zintegrowana na plycie czy
> [...]

Moze karta po prostu wyskoczyla z gniazdka ?

Karta jest montowana pod klawiatura. Aby sie tam dostac trzeba zdjac
przedni panel. delikatnie, z jednej strony jest wciecie na plaski
srubokret, delikatnie podwazyc i pchac w gore. pozniej smialo
delikatnie kolyszac na boki panelem zdjac go do konca.

Plawiatura jest przykrecona zdaje sie jedna srubka i agrafka. Jak juz
ja zdejmiesz, to pod spodem jest gniazdo Mini PCI

Istnieje mozliwosc, ze klawiatura jest przykrecona jeszcze jedna
srubka od spodu notka. Jesli sie nie myle, to jest pod HDD, albo to
wspolna z CD.

Skladalem je jakis czas temu, i juz moge troszke nie pamietac.

Powodzenia.

Pozdrawiam