Notebook Aristo Smart 400S problem z karta Wireless LAN

Autor: <klocucha_at_gmail.com>
Data: Sun 04 May 2008 - 12:56:12 MET DST

Witam

Notebook Aristo Smart 400S, mam problem z odpaleniem karty wireless
LAN, Windows XP wogole jej nie widzi, instalacja driverow ze strony
producenta nic nie daje, karta nie reaguje na przycisk wlaczajacy ja
(z przodu notebooka), dioda na przycisku nigdy sie nie zaswieca,
hmm.... mam dziwne wrazenie ze nie ma jej fizycznie w kompie ;-) tylko
jak to sprawdzic?

Czy ktos z szanownych grupowiczow mial podobny przypadek i wie moze
jak sie do tej karty dostac ? Czy jest ona zintegrowana na plycie czy
moze jest to jakas karta ? I ktory dekielek odkrecic zeby sie do niej
dostac ;-)

Wszelkie sugestie mile widziane.

Pozdrawiam