Re: i co mam zrobić

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 12 May 2008 - 22:16:39 MET DST

W dniu 12-05-2008 21:47, RadoslawF pisze:

> Na prawdziwe parametry urządzenia.
> Ile ma realnie megapikseli i w jakiej rozdzielczości zapisuje
> na dysk (w przypadku filmów jeszcze ile klatek na sekundę).
> Oraz czy obsługuje USB 2.0.

Daj spokój. Dziewczyna chce kupić chłopakowi webkama pewnie żeby sobie
przez skajpa albo innego messengera pogadać. Jakie znaczenie w takim
przypadku ma rozdzielczość czy liczba fps? Jakiej nie kupi to i tak
będzie pod tym względem dobra.

> Jeśli brak takich danych to albo totalny szajs albo sprzedawca
> do dupy i też nie warto ryzykować. Jak już jakąś wybierzesz to
> poszukaj takiej w jakimś sklepie internetowym i sprawdź czy
> sprzedawca podaje prawdziwe dane.

Kupując markowy sprzęt można ze sporym prawdopodobieństwem zakładać że
będzie działał poprawnie. A za 100 zł można spokojnie kupić solidnego,
markowego webkama.
I rada dla pytającej: jeśli ma być na prezent i bez obciachu to kup coś
z Logitecha, Creative albo Microsoftu.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl