Re: i co mam zrobić

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 May 2008 - 21:47:48 MET DST

Dnia 2008-05-12 21:14, Użytkownik mikont napisał:

> dobrze skoro już napisałeś swoje wątpliwości, to teraz mnie naprowadź na
> to jak poprawnie wybrać i na co mam zwrócić uwagę, jakie parametry są ważne
> i jak uniknąć mało trafnego wyboru.
> Ewa

Na prawdziwe parametry urządzenia.
Ile ma realnie megapikseli i w jakiej rozdzielczości zapisuje
na dysk (w przypadku filmów jeszcze ile klatek na sekundę).
Oraz czy obsługuje USB 2.0.
Jeśli brak takich danych to albo totalny szajs albo sprzedawca
do dupy i też nie warto ryzykować. Jak już jakąś wybierzesz to
poszukaj takiej w jakimś sklepie internetowym i sprawdź czy
sprzedawca podaje prawdziwe dane.

Pozdrawiam