Re: Bluetooth USB, zainstalowany a żaden program go nie widzi

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 09:39:12 MET DST

_chab_ pisze:
> Witam,
>
> Mam Bluetooth USB BCM 2045. Zaistalował się poprawnie, w manadzerze urządzeń
> pokazuje że urządzenie działa poprawnie.
> Kiedy chcę otworzyć interferjs bluetooth wyskakuje mi komunikat:
> "Sprawdzenie licencji Bluetooth nie powiodło się.
[...]
> Już nie wiem co mam zrobić, żeby to zaczęło działać.
[...]

Zobacz MAC urządzenia. Producenci Bluetooth muszą kupić licencję, by
otrzymać adresy mac. Niektórzy oszczędzają i tego nie robią, wpisując
same 0, albo takie same adresy w całych partiach urządzeń. Skutkuje to
potem nie działaniem Blue Soleil. Zrób to zwłaszcza jak za urządzenie
zapłaciłeś 15-20zł, bo takie najczęściej są "pirackie".

pozdrawiam

--
Kffiatek