Bluetooth USB, zainstalowany a żaden program go nie widzi

Autor: _chab_ <wpiszchab_at_wp.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 08:48:16 MET DST

Witam,

Mam Bluetooth USB BCM 2045. Zaistalował się poprawnie, w manadzerze urządzeń
pokazuje że urządzenie działa poprawnie.
Kiedy chcę otworzyć interferjs bluetooth wyskakuje mi komunikat:
"Sprawdzenie licencji Bluetooth nie powiodło się. Upewnij się, że urządzenie
Bluetooth jes podłączone do zasilania i włączone, używane urządzenie jest
objęte licencją tego oprogramowania i licencja nie utraciła ważności".
Wszytko jest podłączone.
Zainstalowałem Blue Soleil. Widzę tylko po środku to słoneczko na pasku
Please insert a Bluetoot device. Tak jakby nie był podłączony.
Gdy tylko nacisnę słoneczko napis ten zmienia się na invalid operation i już
nic nie mogę zrobić.
I jest jeszcze coś dziwnego. Jak go podłączam to zaczyna mi wykrywać jakieś
inne urządzenia: klawiaturę HID i mysz HID. Dziwne bo klawiaturę i mysz mam
na kablu.
Już nie wiem co mam zrobić, żeby to zaczęło działać.
Może ma ktoś podobny problem lub wie jak go rozwiązać??

Pozdrawiam
Chab