Re: Chory nadgarstek

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 09 May 2008 - 19:31:59 MET DST

On Thu, 8 May 2008 13:57:14 +0200, "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

>Podkładka żelowa pod mysz i nadgarstek
>S.

w zyciu. to mozna stosowac prewencyjnie, ale nie jak juz sie to
zlapalo, bo robi sie jeszcze gorzej. przerabialem i jak i moi znajomi.
mnie uratowal tablet, ktorego uzywam juz od jakis 8iu lat. moim
znajomym, designerom pomogl trackbal. ten sam trackbal nie zrobil nic
innemu kumplowi programiscie.
przede wszystkim zadbaj o poprawne miejsce pracy. przedramiona na
blacie. dobre krreslo. monitor na odpowietniej wysokosci itp. itd.
znajdziesz rysunki na necie. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski