Re: Chory nadgarstek

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Thu 08 May 2008 - 14:57:19 MET DST

On May 8, 1:18 pm, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:
> Dzien dobry,
>
> No i dopadła mnie "cieśń nadgarstka". Boli jak cholera
> a na dodatek Google straszą chirurgiem.
>
> Chciałbym spytać, czy ktoś ma doświadczenie w posługiwaniu sie
> czymś, co całkowicie zastąpi myszkę. Chodzi o standardową pracę
> przy kompie.

1) diagnozy postawione w oparciu o google nadaja sie... do google
2) uzywaj drugiej reki.

Jesli szukasz pretekstu do kupna kolejnego gizmo do swojego komputera,
poszukaj trackbali. Wlasciwie na rynku istnieja tylko dwa modele
logiteka.
Jeden 'pod kciuk', drugi symetryczny. Obydwa 'optyczne' i wireless.
Slabo dostepne i drogie.
Zamiast nadgarstka bedzie Cie bolala inna czesc dloni.

Poszukaj specjalisty, zamiast sie wyglupiac w internecie.