Dziwaczne włączanie zasilania

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 09 May 2008 - 08:51:11 MET DST

Płyta główna: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=K7S41GX&s=n

Ta płyta była do niedawna zasilana zasilaczem Fell 350W, który się
spalił, nie niszcząc nic poza samym sobą. Wymieniłem mu zasiłkę na
Amacroxa 350W. Jak komputer wyjeżdżał ode mnie, to wszystko było w
porządku. Po 3 tygodniach koleś zasygnalizował mi pewien problem -
otóż, żeby włączyć komputer trzeba przytrzymać przycisk POWER 3 sekundy
i dopiero wtedy się włączy. Komputer działa dobrze, ale nie mam pojęcia
co spowodowało taką zmianę. Nigdy wcześniej nie spotkałem niczego
podobnego. Gościu w komputerze nie grzebie, bo nie na się na tym.

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |