Re: PROBLEM - wielka prośba (dysk, partycja)

Autor: tomasz:) <antyspam.CUT._at_buziaczek.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 17:23:45 MET DST

Przepraszam, z tego wszystkiego najpierw zaczałem pisac, potem czytac -
a kilka postów wcześniej był temat o "kawałku" dysku...

na opisywanym tam serwisie znalazłem rozwiązanie: Partition Find and
Mount - działa poprawnie.

nie usuwam tego postu - bo może ktoś z podobnym problemem NAJPIERW
poczyta a potem popyta...

CZĘŚCIOWO jednak problem pozostał - bo dostęp do plików jest, ale
partycja w managerze dysków cały cza "nieznana..."

zobaczymy po resecie...

podrawiam,

tomasz