PROBLEM - wielka prośba (dysk, partycja)

Autor: tomasz:) <antyspam.CUT._at_buziaczek.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 17:09:48 MET DST

Witam,

"właśnie" zniknęła mi partycja, tzn nie jest widoczna w eksploratorze,
nie ma do niej dostępu.
Jest widoczna w managerze dysków:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ede26ae22d5d2e2a.html

ale ma oznaczenie "nieznana partycja" (sama nazwa jest poprawna).

wielka prośba - czy mogę sprobować odzyskać dostęp do danych (nazwa
partycji wskazuje, że chciałbym mieć do nich dostęp:)

system: winxp pl sp2 aktualny, dysk systemowy to dysk 1 (raid
2xseagate), drugi (ten z problematyczną partycją) to tez seagate, 80GB

Pozdrawiam,